Zehraeymenn İstanbul bahçelievler de oturuyorum kızımı kreşe oyun grubu na goturdum hafta bir gün iki saat olarak düzgün bir yerdi küçük olan çocukları uyku saatinde pispisla uyutuyorlarmis psikolog ta vardı derse bir öğretmen giriyordu kapı da da bir kadın bekliyordu dışarı cikmasinlar diye temiz de bir yerdi ben 3 yaşına gelince anaokulu na vericem ama tek eksisi kızımı iki saat verdim yedek kıyafet istedikleri halde iki saat sonunda almaya gittiğimde sırtı su gibiydi hırkasını bile cikartmamislardi tüm gün boyunca öyle dursa hasta olurdu 🤷 fiyat olarak ta az da değil kreş için herşeyi incelemek lazım eğer 2 sene çalışmama ihtimalinin varsa bazı devlet kadrolarında oluyor diye biliyorum bekleyin yok ise hastanede sorun bence başka anneler nereye veriyor diye bence evde bakıcı daha tehlikeli eğer tanıdık değil ise