Kızlar selam. Önceki postumda kovid olduğumu yazmıştım bugün karantina da 3. Günüm. İlk günlere nazaran çok daha iyiyim şükür. Ama sanırım 17 aylık kızımda belirtiler yeni başladı. Hafif öksürüğü ve burun akıntısı var. Dokromuzu aradım sabah akşam 1 tatlı kaşığı aferin şurup ve ıhlamur vermemi söyledi. Bebeği covid geçiren anneler neler yaptınız bu süreci nasıl atlattınız? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler ❤️