Fsdmrkn benim bebeğim de ilk hipp verdiğimde kustu, e bebekten almıştık pandemi zamanı avm ler kapalı olduğu için saklama koşullarından kaynaklı bozulmuş, ondan snra hep marketten aldım Bi sıkıntı yaşamadım. Sizde o kutuyu atın başka yerden alın. Birde artık 2 numara ya geçmeniz gerekiyor