Selam kızlar bu postu canım anneciğim için açtım. Kendisi şeker hastası. Bu hastalığın bir ameliyatı varmış. Bu ameliyatı olan bu hastalıktan kurtulan var mı acaba? Olduysanız hangi hastanede oldunuz detaylı bilgi verir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim