10 aylık bebem hiç bir şey yemiyor yemiyor yemiyor. Çok canım sıkılıyor bu durumaaaaa. Arkadaşlarımın bebeleri annesi yemeği hızlı hızlı versin diye ağlarken benimki ilk lokmada yememek için ağlıyor…. Değişik değişik şeyler yapıyorum yesin diye yine yemiyor. Önüne koyuyorum yemiyor. Kendim yedirmeye çalışıyorum yemiyor. Gerçekten bu yemek konusunda yıprandım. Her gören çok zayıf olduğunu söylüyor. Doktor da zayıf diyor onu yap bunu yap diyor ama ne yaparsam yapayım aynı.Allah aşkına çocuğu böyle olup çözüm bulan varsa yazsın. İştihanı açabileceğim bir yöntem falan.. offf lütfen yazın..