Kuzeybabyy inanın kargo sıkıntısı olmasa şu an alabilirim. Dolap kullanıyor musunuz peki. İhtiyac olmasa ısrar etmezdim bebeğim pişik oldu ve pahalı bez olduğu için alamadım. sadece kodu söylüyorsunuz kargoya hemen geliyor benden kesiyor 10 lira zaten. Daha ısrar etmeyeyim ama olabilirse çok sevinirim bilginiz olsun