Merhaba kızlar burda sorduğum sorulara verdiğiniz cevaplardan o kadar fayda gördüm ki teşekkür ederim bunun için. Simdi yeni bir sorun ile karşı karşıyayım ve ne denediysem geçiyor sonra yeniden oluyor . Ateşim çıkıyor göğsümün ici yara gibi acıyor. Sizce bunu tamamen naisl geçirebilirim. Ben mi yanlış birseyler yapıyorum anlamıyorum. 2 saatte bir emziriyorum . Süt sagiyorum . Bu ara oda gelmiyor tikanikliktan mi bebis mi hepsini emiyor anlamıyorum ya da sütüm mu azaldı. Bir çare söyleyin nolur 🙏