Merhaba anneler, oğlum 3 ay 16 günlük. İlk 12 gün meme reddi yaşadım beni emmedi. O sırada sağdığım süt ve mama gidiyordum. Ancak sonra sadece anne sütü ile devam ettim. Oğlum çok kusan bir çocuk. Her emzirmeden sonra en az 2-3 kez kusar. Ama kilo alımında sıkıntı olmadığı için araştırmaya değer bir şey görmedi doktorumuz. Doğduğundan beri kuru bir cildi var. 18 Mayıs’ta rota aşısı olduk ve eve geldiğimizde oğlum mukuslu kaka yapmıştı. Hemen doktora gittik. Hafif bir egzaması ve mukuslu kaka olunca doktorumuz kan görene kadar ve egzaması çok aşırı olana kadar sadece süt ve süt ürünlerini azaltmamı ama tamamen kesmememi söyledi. Devlete çocuk immünolojisine gittik. Oradaki doktor hırıltılı solunuma baktı. Yoktu. Egzama ve mukuslu kaka deyince deri testine gönderdi. Hiçbir şeye alerjisi çıkmadı. Kan testi istedi. Yaptırmak istemedim. Ağlamasına gönlüm dayanmaz diye. Mukuslu kakası hala devam ediyor. Mustelanın standart yağını ve losyonunu kullanıyordum. Mustela stelatopia’yı önerdi. Şimdi onu aldık. Egzama ve mukuslu kaka aynı gün başlamadı. Oğlum beyaz tenli. Bende ten olarak çok beyaz ve hassasımdır. Ama içim hiç rahat değil. Huzursuz ya da mutsuz değil ama ya bir sıkıntısı varsa diye kurup duruyorum. Benim gibi olan anneler var mı? Kan testi çözüm oldu mu? Ya da kullanıp memnun kaldığınız temiz içerikli nemlendiriciler var mı? Ya da tavsiyeleriniz?