Ezgiasya Lütfen bebeğinizi önünüzde engel olarak görmeyin. Benim bebeğim kalabalık ortamda büyümüyor malesef.. Çoğu zaman yabancılıyor. 4aylık benimkide daha geçen hafta nişana gittik hiçbir problem yaşamadım. Gürültüde uyudu😂 bu pazar yine gidicez. O yüzden sizde bu konuyu çok fazla sıkıntı yapmayın 😘