Hemsirebianne ben 2 ayrı doktıra sordum ikiside 4 aydan sonra kan damlasını kullan bebeğin gelişimi için çok önrmli dedi bende sağlık ocagının verdiğini 3 kere kullandım bıraktım bugun 5 aylık oldu sidefer aldım doktot kabız yapmaz hemde dişlrti boyamaz dedi