Kendincebiri Kızlar doğum yapalı 3 ay olcak nerdeyse ve bu sabah leke gördüm galiba adet oldum sezaryen kaynaklı lekelenme ihtimali var mı sizce 😨
ayazasaf Kendincebiri sezeryandan sonra 32 gün kanama oldu kesildi 37. Gün ise normal adet oldum hamilelikten önce her ay olduğum tarihte 20 aydır aynı günde oluyor hep
Zelisblt Kendincebiri norml canım ilk adetim bnmde lekenme gibi gelmişti ilk 2 3 gün. Hatta o kdr az geldi ki yerleşme kanaması olabilr mi diye çok korkmuştum 🤭😁
CansuBozkurt_ Kendincebiri bende sezeryan doğum yaptıktan sonra 34 gün sürdü kanamam. 40 ım çıktı adet olmaya başladım. 11 aydır düzenli adet oluyorum vala çok iyi oldu. Uzun süre adet olmasaydım her ay hamile miyim.acaba diye korkardım. Kızım küçük daha allah isteyene nasip etsin 😊
Kendincebiri ayazasaf benimde 20 gün kanamam olmuş kesilmişti 1 hafta sonra adet şeklinde tekrar olmuştu annem adet olmuşsun diyordu ama yok ya adet değildir diyordum demek o zaman adet olmuşum 😂😂
ayazasaf Kendincebiri 😄 olmuşssun heralde bende öyle oldu çünkü olmak daha güzel bence 😄 kafanda soru işaretleri kalmıyor
Nlyckmk Kendincebiri brnmde doğumdan 3 ay sonra olmuştu bu arada ilk iki ay emzirebildim sütüm gittigi icin ondan dolayı erken olmuş olabilirim diye düşünmüştüm