Kızlar selam bir konuda yardımcı olursanız çok sevinirim 4 aylık bir bebeğim ve sürekli sol taraflı yatıyor ben düzeltsemde yüne sola geçiyor sol elini kullanıyor sağ elini de kullanıyor fakat sol daha ağır basıyor basını dik tutabiliyor falat kaldırdığımda boynunu sola atıyor betten okudum boyun eğriliği fslan diyor başına gelen var mı ne olur yardım edin