Strongmommm 1994a_ biz hiç sorun yaşamadık Sma da. Humana da ise sadece bir tık katılaştı kakası ama yine her gün yapıyordu. En geç 2 günde bir çok şükür
Momys_-girl k2021 ben de sma alacaktım ama aptamil le aynı derece de oldugunu soyledi eczacı o yüzden aptamil aldım
k2021 Momys_-girl evet bebelac diğer mamalara göre daha şekerli sanırım ondan hem gaz yaptı hemde meme bırakacaktı az kalsın.. inşallah aptamil de sma gibiyse sizede şifa olsun yarasın 🤲🏻
Momys_-girl Aysegul_27 ben kaşıkla veriyorum mamayı 1 aylığız henüz sindiremiyorum mu diye düşünüyorum çünkü öğürüyor mamyı verdiğimde.
Aysegul_27 Momys_-girl cnm her bebek aynı olmuyor demek ki mama gelmemiş olabilir farklı birsey dene ben öyle bir durumla karşılaşmadım hiç her bebek damak tadına göre mama alıyor
Momys_-girl k2021 saolasınız aynen benzer mamalarmış bizde takviyeye basladı bakalım inş yararlı olur bebişe
Destina16 Golden goat kullanıyorum. Keçi sütü maması anne sütüne en yakın doktorum da tavsiye etmisti.