Arkadaşlar buaralar bebeğim sürekli kucağımda durmak istiyor yere bırakınca kıyameti koparıyor ve beni en çok zorlayan buaralar aşırı tutturma huyu var. Istedigi birşey olmayınca ağlıyor ama öyle böyle değil çok uzun süre sakinleşmiyor. Dönemsel birşey mi acaba yoksa huyu mu moralim çok bozuk