AzraEcemsMom ben 3. Aydan beri uyandirmiyorum akşam 9 da yatiyor gece 3 buçukta bi kere uyanıyor sonra 6 da uyanıyor güne başlıyoruz bildiğim kadarıyla uyandirmaniz ihtiyaç değil artık, uykuda önemli bence kendi aciktiginda uyanmasını beklemelisiniz oyle alışırsa uyku düzeni de oturmaz