Selam kızlar ,iki haftadır bebeğim sabahın altısında uyanıyor eskiden dokuzlarda kalkardı uyanıncada uyumuyor öğlene doğru bi saat bile değil,akşamda yedilerde gece uykusuna geçiş yapıyor ,bebeğim 7 aylık bu arada var mı böyle olanlar yada nasıl düzene sokabilirim ??