maggie o aylarda böyle uyanmaları normal sayılır canim. Benim de oğlum öyleydi sabahları zombi gibi kalkardım valla😁şimdi büyüdü gece bazen hiç uyanmaz,bazen 1,2,3 defa uyanır o da diş dönemlerinde falan. Emziririm ve tekrar uyur. 1 yaş 5 AYLIK olcak , Gece beslenmelerini hala kesemedik maalesef 🙂🥲