Sofita Karabaş otu Bunu duyan, deneyen oldu mu daha önce internette bakınırken gördüm denesem mi emzirirken çok acı çekiyorum 😞
Sibelaslan Sofita benim 42 oldu geçmiyor ya gümüş kapaklarda pahalı bende zeytin yağı sürüyorum sürekli nemli tutuyorum biraz iyi gelio emzirmeden önce nemli pamukla temizliyorum
Elfby Sofita valla ben herseyi denemiştim gümüş kapakta kullanıyorum bence tek ilaci zaman 4 ay 20 günn oldu ancak kapandı 😐
zeynepduha Sofita garmastan,lansinoh,tahin üstündeki yağ gümüş kapak her şeyi ama her şeyi denedim herkes zamanla geçeceğini söylüyor artık bıraktım
dolunay01 Elfby zaman mı asla inanma .gümüş kapakta zçcare buldum çıkarınca velhasıl yıne catlıyor kanıyor. 23 aylık çocuğum oyle dıyım.gümüş kapak tanıyorum halaaa
Efeoglum Sofita garmastan krem sür ve üzerini streç film ile kapla.yapabilirsen her emzirme sonrası.hiç bir şey kalmıyor açık yara bile kapanıyor
Elfby zeynepduha evet öyle gerçekten yaranın kapanması zaman alıyor ne kadar krem vs surersen sür bir yandan bebek emiyor iyileşme fırsatı olmuyor ki
cileginannesi Sofita zeynepduha aynı acilardan kıvrandim denemedigim şey kalmadı bitek ayva çekirdeği jeli ise yaradı 3 gunde iy8lesti tamamen. Bütün hamilelere tavsiye ediyorum mutlaka doğar doğmaz başlayın diye
zeynepduha cileginannesi denemediğim bir o kaldı onu deneyeyim gerçekten çok ağrılı sırtıma kadar vuruyor ağrısı 😢
Bebek2020_ Sofita canım benim bebeğim 11 aylık hala meme ucu yara oluyor herşey denedim. Merhemler. Zeytinyağı. Tahin yağı. Meğer keramet bendeymiş. Emzirdikten sonra kendi sütünü sürüp buzdolabı poşeti koyuyorum. Acı yok artık
Patilimom Sofita bepanten plus doktorum verdi. Her emzirmeden önce ıslak pamukla güzelce sildim. 1 haftada mis gibi 👍
Nesliakbal zeynepduha evet sut doldugu icin gogusler sirta baski yapiyor ama zamanla geciyor 2 3 ay sikin disinizi inanin sonrasinda cok rahatlayacaksiniz ☺
Ferisss Sofita aloe Vera çok iyi geliyor ben emzirdikten hemen sonra sürüyorum sonra tekrar emzireceğimde ılıksuyla silip emziriyorum 🤔🤔