esleminannesi2 Kızlar biz mayısın 15 inde rota aşımızı olduk şimdi 6. Ay aşımızı olucaz arasında belirli bir tarih olması gerekiyormuş 6. Ay aşımızı haziranın kaçında olmamız lazım
Ulkunaby esleminannesi2 rota asısıyla 6 ay aşısı arasında bir ay olamsı gerektıgını söylemıstı doktorumuz canım