Kanginnn Merhaba oğlum 1 yaşına gireli 2 hafta oldu bugün bu sutu denemek ıstedım ıctı çok begendı gece formül mama yerıne bunu veren varmı bı zararı oluyo mu çocuğumda reflü var bu arada
Batimoms Kanginnn ben 14 aylıktan sonra verdim 6 aydır içiyor bisey olmadı. Benim oğlumda severek içiyor. Siz bilirsiniz yine de
asilimm Kanginnn bizde bunu kullanıyoruz canım gayet memnunum ama geceleri vermedim sabahları kahvaltıda veriyorum bence bi süre daha formül mamaya devam et onun yerini tutmaz.
Anne_6 Kanginnn ben çocuk sütü diye almıştım. İçeriğinde bildiğin şeker vardı. 18 aydan sonra pastörize süte başladım. Erken yaşta süte başlamak kansızlık yapabiliyormuş. Doktorlar sütü 2 yaşından sonra öneriyorlar. Yoğurt ayran kefire öncelik verin
Saitkereminannesi Kanginnn Çocuk doktoru Yogurt peynir kefir verin süt yerine geçen hafta çocuk cerrahina gittik oda öyle söyledi süt kabızlıkta yapıyor
Saitkereminannesi Kanginnn sütaşın tadını beğendik ama biz evde yapıyoruz canlı maya ile karnınahara benziyor maya
Anne_6 Kanginnn biz evde yapıyoruz kefiri. Canlı maya bulduk arkadaştan onunla mayalıyoruz. Migrosta kefir mayası var. Onunla mayalayanilirsimiz