sevgisevgi zeynepduha benimki 1 aylik, sadece uykuya cok sıkıştığında veriyorum, sallamak istemiyorum cunku, uyuyup kalinca kendi birakiyor emzigi, meme reddi de yasamadik, bence bebekten bebege degisiyor bu durum
bozobeydrk zeynepduha emzirme danışmanları yapar diyor ama ben direk hiç duymadım emzikten dolayı bırakanı
Arasaras zeynepduha Çok net söylüyorum yapar. Yasayan biriyim çünkü. Yapmayanlar da var ama meme reddi gıbı bir illeti yasamak istemiyorsan verme birak seni emsin doya doya.
Mom587 zeynepduha benide korkuttu hemşireler, korka korka 1. Aydan sonra verdim yavas yavas cunki bebeğim kolik susturabildim ,suan 2 2bucuk ayligiz emzige devam meme reddi yapmadı.. drlar da önerdi bna Sdece hemşire meme reddi yapar dedi. Tercih senin. Sosyal medyada görüyorum ünlü unsuz tüm fenomenler emzik kullanıyor. Bence deneyin