38 haftada sezeryenle doğum yaptım .Kızım 2140 kg doğdu ve boyu 45 santimdi .O kadar küçüktü ki 😍.Ben 24 nisanda doğum yaptım 2 hafta küvezde kaldı küvezden çıkınca 2315 gr dınfazla aldıramamışlar , oysa kilo için aldılar.9 mayısta bebişimi aldım be şuan kilosu 3500 boyu 49 sm ) 24 haftadan sonra bebeğin gelişimi anne karnında gerilemeye başladı bacak karınçevleri ve kollar 4 hafta geriden geliyordu ) Şuan biraz toparladık ama gene aramız açık.Böyle bir durum yaşayan oldu mu? bebeğin uzaması ve kilo alması için birşey yaptınız mı? Veya sonradan kendiliğinden arayı kapattı mı?
Ben bebeği sadece emziriyorum , mama vermedim daha.