Bayanlar selam aslında saçma soru gibi geliyor kulağa ama yaşayan var mı kızım 11 aylık anneane babaanne dede vs hepsine çok düşkün . Olsunda zaten ama onlar varken asla kucağıma gelmiyor beni görmezden geliyor tanımıyormuş gibi davranıyor resmen . yaşayan var mı büyüyünce geçer mi çok üzülüyorum