Muradiye Kızlar bir sorum olacak önümüzdeki hafta sonu işyerimden yardım için telefon geldi 6 saat gitmemi istiyorlar bende birler diyemeden tamam olur dedim bebegim 4 ay 22 günlük kayınvalideme bırakırım ama sütümü nasıl sagıp saklamalıyım sağma makineme yok önerilerinizin bekliyorum
Etibrownimm Muradiye küçük bir pompa alın tansiyon aleti gibi sıkıp bırakılan hem çok ucuz onunla sağın sıkıntı yapmayın mamadan daha iyi olur en azından
Aysegulisaa54 Muradiye 6 saat yakın bir saat gitmeden sütünü sagarsın dolaba koyarsın sıcak suda ılıklatıp verir kayınvaliden içeçegi ölçüde
Etibrownimm Muradiye eczanelerde var cnm 15 lira falan sanırım sütünü oda sıcaklığında 3 saat buzdolabında 3 gün dondurucuda 3 ay saklayabiliyorsun 6 saat kalacağın için buzdolabına koy
Muradiye PelinKaraca sağma makinem yok diye zor olucak biraz sanırım denicem pompa al dedi bir arkadaş eczaneye sorulan yarın