erdeminannesi12 Bi zararı var mıdır kızlar var mı boyayan çok önerilmiyo galiba internette falan ama arada kaldım
cottoncandy Evet uzmanlar tarafından önerilmiyor, ama ben organik bir boya ile boyuyorum aşırı derecede fazla beyaz saçım olduğu için. Amonyak olmaması önemli özellikle…
erdeminannesi12 Bualemdeyeniyim Yelda35 😂😂😂 3 ay oldu doğum yapalı saçım aşırı dökülüyo belki besler diye boyamak istiyorum bende
SaremAselim_0817 erdeminannesi12 kızım iki buçuk aylık ben boyadım hafta sonu bişey de olmadı o uyurken yaptım tabi tamamen temizlendijten sonra filn emzirdim ve boyadıkta sonra açık hava da durdum boyarken maske filn taktım yani solumamaya çalıştım öyle çok şükür bişey de olmadı
Bualemdeyeniyim erdeminannesi12 aşırı dökülmesi normal vitamin ve kan kaybı olduğu için. Bunun için halles şampuan önerebilirm
erdeminannesi12 Bualemdeyeniyim dp tuzsuz şampuan aldım onu denicem şimdi inşallah iyi gelir dökülmesi normal ama çocuğun poposundn bile s çıkıyo artık altını değiştirirken düşüyo her yer saç kel kalıcam yakında günde 2 avuç saç dökülüyo
Saitkereminannesi erdeminannesi12 Hamile olduğumu bilmiyordum saçım boyalıyken test yapmıştım doğumdan sonra da röfle yaptırdım 3 ay önce yine boyattım 😂
KoalasMom erdeminannesi12 Doğum yaptıktan 2 hafta sonra boyattım dipleri boyatmıyorum, bir sorun yaşamadım doktorum onay vermişti