33 gun oldu sezaryan oldum kanamalarim ilk 4 gun falan cok yogundu sonra git gide azaldi sumuksu akintiya donmustu ki 3 gundur asiri kanamam var aşırı diyorum hasta bezi taksam takilacak gecer diye hastaneye gitmedim ama 3. Gun ve hala ayni yogunlukta gelmesi aklima takilmadi degil soracak kimsem yok o yuzden buraya yaziyorum normal bir durum mu ? Yoksa hastaneye gitmeli miyim ?