esma_korkut Minnosunaannesiii 10 gündür kullanıyorum …biogaia bağırsak düzenleyici bir probiyotik faydasını çok anladığımı söyleyemicem …ama biogaia ile nurse Harvey’s Colex kullanıyorum 6 saatte bir o biraz rahatlatıyor oğlumun gaz sorununu.
KumsalRoza Minnosunaannesiii biogai gaz damlası degil bağırsak düzenleyici.yanina mutlaka bir gaz damlası kullanılmalı demişti doktorumuz.relactaz ve biogaiayi düzenli saatlerde birlikte kullandim. kizim kendi çıkarıyordu gazını.
bgmtnk Gaz damlasıyla birlikte kullandığımda çok faydasını gördüm. Nurse harveys ve biogaia kullanıyorum bebeğim gazını kendi rahatça çıkarıyor.
Ruzgo35 Canim bosuna 100lirani biogaia ya faln verme hic bir ise yaramiyo nurse diye bsy var onu al yag gibi gazida cikariyo kakayida rahat yapiyo
Minnosunaannesiii Ruzgo35 doktor bunu dedi bize gaz damlası kullaniyomusunuz dedi yok dedik bunu yazdi
Edanur25- Ben gaz damlası ile kullandım, hiç faydasını görmedim ikisinin de. Bebeğim sürekli ıkınıyordu uyuyamıyordu. Birşey kullanmıyorum bebeğim daha rahat şimdi. Masajla çıkıyor gazı rahatlıyor.
KumsalRoza Aazs09 kızım simdi 1 yaşında 6 önce falan bıraktım.tam hatirlayamamakla birlikte 5 damlaydi sanirim. her akşam aynı saatteydi onu net biliyorum
TubAlyAras Biz nurse harvey ile biogia dönüşümlü kullandık çok faydasını gördük rahatca kendi gazını çıkarıyordu tabi her bünyede farklılık gösterebilir
Pol34 Aldım ama bir faydası var mı anlayamadım ben güzel yanı içinde d vitamini de olması sadece sanırım