Hanımlar bebeğim emzik tutmaz diye denemek için wee bayb almıştım. Şuan gayet iyi tutuyor emiyor. Bende daha iyi bi emzik almak istedim. Şuan 4 ay 18 günlük 0 6 ay mı almalıyım 6 12 mi emzik nasıl küçük mü büyükmü kullananlar bilgi verebilir mi rica etsem