Canansena valla mustela bize hiç iyi gelmedi bioderma en iyisi bence ama bioderma atoderm ıntensive boume yazanı kullanıyoruz biz bir tane daha var atoderm creme o hafif olanı boume daha iyi. Bir de çok kzıardığında maalesef kortizon içeren krem dışında hiç birşey çabuk iyileştirmiyor biz advantan kullanıyoruz doktor 3 günü geçmemesi lazım diyor ama benim 1 kere sürmemle hemen 2 saat içinde geçmiş oluyor