Esracim kızım 7 günlük iken doktor kontrolüne götürdük odasına girdiğimizde ben kızımı sedyenin üzerine bırakıp hemen çantamdan örtü çıkarmaya çalışırken doktorum koşa koşa bebeği aldı sakın dedi sakın ne kadar küçük olursa olsun asla yüksek bi yerde bırakmıyoruz diyerek bildiğiniz azarladı bizi😊