Kızlar merhaba, aile hekimimden ve ebemden hiç memnun değilim. Tetenoz aşısı olduğum zaman iki kolumu da apse yaptılar çok acı çektim. Bebeğim 1 hastalıkken topuk kanı almaya gittik, bebeğimin ayağını birden fazla kez delmeye kalktılar, kanı çıkmasına rağmen işlemleri çok uzun sürdü. Bende aile hekimimi değiştirmeyi düşünüyordum, bu olaylardan sonra bebeğimin aşısını onlara yaptırmamaya karar verdim. Kendi aile hekimimi değiştirdim. Geçen gün ebemiz aradı ve bebeği sordu. Bende aile hekimimizi nasıl değiştireceğimizi sordum. E nabızdan çocuklarım menüsünden değiştirebilirsin bebek hala bende gözüküyor dedi. Ama e nabızda çocuklarım menüsü yok. Google’dan baktım anne hangi aile hekimine geçerse bebekte onunla beraber geçermiş. Sorum şu, bizim yarın hepatit b aşımız var. Geçtiğim aile hekimi biraz uzak, yarın aşıya oraya gitsem bize aşı yaparlar mı? Yoksa ötekine mi gönderirler? (Arabamız yok, iki aile hekimliği birbirine çok uzak) cevaplarsanız sevinirim.