Karas bebeğim öyle sakin bir bebek değil, evet çok zorlandım bu zamana kadar ama TV tablet telefon izletmedim, ses açabilirsiniz, çocuk şarkıları vs ama izletmeyin. Okul öncesi öğretmeni olarak da söylüyorum anne olarak da İZLETMEYİN. ağlıyor, mızmızlanıyor işimi bırakıyorum alıyorum dans ediyoruz, yemek yerken durmazsa sadece çocuk şarkısı sesi açıyorum o kadar. Telefonu merak ediyor evet o zaman da annemi falan arıyorum görüntülü o ona yetiyor. O uyumadan TV açılmıyor evde. Neden izletmeyine gelince, odaklanma sorunu yaşıyorlar ilerde. Sonra gelip öğretmenlere diyorsunuz ki benim çocuğum hiperaktif yerinde durmuyor, ödevini yaptıramıyorum hocam, kendi kendine oyun oynamıyor hocam vs vs. Çünkü çizgi film ya da reklamlar çok hızlı geçişli, hayatı da öyle olsun istiyorlar ve hemen sıkılıyorlar. Çok çok ilerde ne oluyor peki depresyon, ya da bilgisayar oyun bağımlılığı, yaşamış ve görmüş biri olarak söylüyorum neden bu kadar sessiz oluyorlar izlerken bir düşünün. 5 dk dursun diye çocuğunuzun geleceği ile oynamayın. Hepsi öyle olacak diye bişey yok evet ama dikkat sorunu kesinlikle görünüyor emin olun siz anlamıyorsunuz ama okulda hepsi farkediliyor