Hyryygt canım ilk 3-4 gün altına yaptı hep çişini ama kakasını geldigi gibi kosuyordu klozetine bizde kakada çabuk öğrendik ama çişi zorladı biraz desigim gibi 4. Gün sonunda çişide klozetine yapmayı başardık şükür🙏🏻Gecede ilk3-4 gün bağladım sonrasında bir daha bağlamadım tutmayı öğrendi çok şükür şimdi sabah uyandığı gibi çişim geliyor diyor☺️🙏🏻Sabır ile öğreniliyormuş onu anladım 17 günlük kapanmada öğrettik biz hem dışarı hiç çıkmadığımız için hemde evimize kimse gelmediği için rahat oldu öğrenmesi sadece ona odaklandık öğreneli 1 ay kadar olmadı bile sanırım