Nlgn16 Bizim yüksekti doğumdan itibaren. Ama biz 40 günlükken uzamış sarılık sebebiyle alınan kan ile fark ettik bunu. Sebebini öğrenmek için çok tahlil yapıldı. Her ay 3-4 tüp kan alınarak takip edildi. Sebep bulunamadı. Genel durumu da iyiydi oğlumun. Bu süreçte birçok doktora gittik. Çok üzülüp yıprattım kendimi. 8 aylıkken bebek gastroentoroloji doktoru bir doçente gittik. Bebeklerin birçoğunda olabilen bir şey olduğunu, 1 yaşına doğru kendiliğinden düzeldiğini, o zamana kadar çocuğumuzu boşu boşuna doktor doktor gezdirip yıprattığımızı söyledi ve bize de götürdüğümüz doktorlara da kızdı. Dediği gibi de oldu. 1 yaş tahlillerinde tüm değerleri düzelmişti. Size tavsiyem, bebeğinizi gözlemleyin ve genel durumu iyiyse korkmayın. Çocuk doktoru değil bebek gastroentoroloji doktoru takip etsin. Bir de bitki çayı, süt artırıcı çay falan içiyorsanız, kesinlikle onları bırakın. Onlar da enzim bozukluğuna sebep oluyor.