Mutluuuumandalina Merhaba kızlar bebeğimin bir haftadır gaz ve kakası çok pis kokuyor sadece anne sütü alıyor bu normal mi acaba
Sibelaslan Mutluuuumandalina Benim bebeğim de sadece anne sütü alıyor 19 gün sonra biz de iki aylık olacağız mideniz bulanmasın sizin de kakanız böyle mi acaba benimki de son 1 hafta dur bu şekilde değişti ve çok kötü kokuyor https://imgyukle.com/i/OMppwc https://imgyukle.com/i/OMpGxR
SaremAselim_0817 Mutluuuumandalina ufak bebeklerin büyük tuvaletlerinin kokmasının ve sesli yapmalarının sebebi iyi beslendikleri içinmiş ilk kızımda bunun için doktora götürmüştüm doktor benmle dalga geçmişti daha ne iatiyosun bebeğin iyi besleniyo demekki diye
Mutluuuumandalina Sibelaslan aynı canım ya büyük adam kakası gibi kokuyor son bir haftadır böyle önceden hiç koku falan yoktu çişi bile kokulu gibi
Mutluuuumandalina Sibelaslan doktorumuz bu şekilde normal demişti bizim bazen ezilmiş bisküvi gibi bazen guaj boya gibi yapmaları normalmiş ben her seferinde ishal mi diye korkuyorum.