17 günlük bebeğim var.Sütüm geç geldiği için bebeğim hastanede biberona alıştı. Şu an sütüm geliyor ama yetersiz. Daha çok mama ile gidiyorum aralarda emziriyorum. Biberon ile emzirmek istemiyorum. 10 gündür eds sonda ile gidiyoruz. Başlarda iyiydi fakat şimdi memede sondayı keşfetti sadece ondan çekmek istiyor. Mama vermek durumundayım. Ayrıca tek başıma eds yapmak çok zor. Sonda boyu kısa,hem sonda olan biberonu tutup hem memeyi tutturmakta zorlanıyorum. Mama vermek için başka ne yöntem kullanabilirim? Anne memesine en yakın,akış hızı az olan biberon markası önerir misiniz