Damlardd ben bebeğim tüm aşılarını biraz geciktirmeli vurduruyorum yani 5-15 gün arası, ama doktorumuza da söylemiştim. Biraz daha büyümüş olması açısından böyle yapıyorum. Doktorda 1 hafta 15 günü geçmezse sıkıntı olmayacağını söyledi, sizde bi aile hekiminize veya doktorunuza danışın önce enfeksiyon vs atlatıp öyle aşı yaptırın isterseniz