hzlssmoom Merhaba, eşim tokattan basılmış yaprak getittirdi . Daha yeni basılmış . Benim yaprak sarması yapmam için ne kadar beklemem lazım. Nasıl olunca yaprak olmuş olur?
Annecik60 hzlssmoom merhaba isterseniz hemen isterseniz daha sonra kullanabilirsiniz yaprak haşlandıktan hemen sonra bile kullanılabilir. Tokatlıym bu arada 😊
Balli_pastamm hzlssmoom Beklemenize gerek yok ki,biraz hasladiktan sonra sarmaya hazir 👍🤗 taze taze sarılınca daha güzel olur hem 😋
hzlssmoom Annecik60 hemen kullanabileceğimi bilmiyordum . Adam demiş ki köpüklenir köpüklerini dökün su ekleyin felan 🤗
Annecik60 hzlssmoom taze yaprak eğer sıcakta durursa köpüklenir serin yerde tutmanızı tavsiye ederim hatta dondurucu varsa poşetleyip veya bidon ile dondurucuya koyarsanız bozulma riski ortadan kalkar ben o şekilde yapıyorum bidon da belki bozulur diye korktuğumdan 😊
hzlssmoom Annecik60 adam da öyle demiş canım karanlık serin yerde bekletin demiş ama şeyi anlamdım şimdi bu yaprak taze yeni basılmış hemen çıkarıp kullanabilirim geri kalanını ise ağzını sıkıca kapatıp serin karanlık yerde muhafaza edebilirim demi :)
Annecik60 hzlssmoom aynen öyle kullanacağınız kadar kullanın Kalan kısmın üzerine biraz kalın tuz atın sıkıca kapatıp Serin yerde muhafaza edin bir sıkıntı olmaz inşallah ama dediğim gibi dondurucuda daha güvenli oluyo bozulma riski sıfır ben devamlı dondurucuda tutuyorm😊
Annecik60 hzlssmoom eklerseniz de olur eklemeseniz de ama Kendi suyu çıkmıştır herhalde eğer çıkmadiysa biraz ekleyin ama tuz mutlaka ekleyin ve ağzını çok sıkı kapayın 😊