Elifm estağfurullah bence avent almayın derim başlık değiştireceğiniz zaman fiyatı çok yüksek çünkü dişleri çıkıp parçalamaya başladığında daha sık değiştirilecek ben öyle düşünüyorum bebek mağazasında ki bayan bana avent kullandığım için chicco ve tompee tippe önermişti ikiside anne memesine yakın demişti