Günaydın benim kızımda da öksürük var ben buhar uyguluyorum ve prospan öksürük şurubu veriyorum.doktora gitmedim çünkü gitsem de aynı tedaviyi vereceğinden eminim. Sadece ateşlendiği için acile gittim boğaz enfeksiyonu çıktı onun için de antibiyotik kullanıyorum.