bukaga Kızlar selam 2-3 saatte 1 uyandırmayı ne zaman bıraktınız biz 2 aylık olduk hala devam ediyoruz da ne zaman kesmeliyim merak ediyorum
Serrax bukaga kendi uyanmıyorsa asla ellemiyorum. 20 günlükten beri uyandırmıyorum. Bazen 4 saatte uyanıyor bazen 1 saatte ne zaman kalkarsa o zaman veriyorum
Ftmasanli bukaga Bn hiç uyandırmıyorum 52gğnlük oğlum kilosu ve gelişimi iyi olduğu en zaman uyanırsa o zaman emziriyorum fazla emzirmekte reflü yapar midesi biraz boş kalsın bide sindirsin içtiklerini yoksa kusms çıkarma olayı çok olur
bgmtnk 40ı çıkınca bıraktık doktor tavsiyesiyle. Gelişimi iyiyse uyanıdrmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. Bebeklerin uykuya da ihtiyacı var benim bebeğim ilk uykusunu uzun uyuyor sonra kendisi 2-3 saatte kalkıp emip tekrar uyuyor. 2 ay 6 günlüğüz
Teemo07 Serrax o 4 saati daha hiç göremedim 🤦🏻♀️ max 3 saat o da mama verirsem. Yoksa hep 1-2 saatte uyanıyor. Gaz problemimiz var ondan sanırım
kahvekolikk bukaga 25 günlüktü bıraktığımızda o günden beri kendi acıkınca uyanıyor 5 saatin üzerinde uyursa ben uyandırıp emziriyorum
Asel8 bukaga kesmelisin o ne zaman uyanırsa o zaman besle alışkanlık oluyor sonra acıkmasada uyanıyıp istiyor
Ezgibebek bukaga doktorum 1.ay kontrolünde artık uyandırma 4 5 saat uyuyosa uyusun demişti 2 ayı geçtik doktora gidicez yarın bebeğimde zaten ilk uykusunu en fazla 4 saat uyuyor diğerleri 2 saat
Derin3434 Ezgibebek Aynen bizimde öyle dedğ bıraktım, zaten uyanmıyor uyandırsamda dalıyor tekrar, ilk uyku 5 saat sürüyor bizde de, kliteli uyumasıda önemli düzeni için
Glysrcn bukaga ben de çok kararsız kaldım sormuştum burda . Çoğunluknba uyandırma kendi uyanır dedi.3 ay kontrolünde doktora sordum uyandır emzir dedi . Çünkü arayı baya uzun tutuyor bebeğim bi kere denedim.napyorum 4 saatte emziriyorım gece
Efem123 bukaga bizde 2aylik olcaz bende kaldırmıyorum nezamn kalkarsa ozaman emziriyorum zten gündüzler pek uyumuyor gecede ilk uyuyor 3 saat fln sonra 2saatte bazen 1 satte kalkıyor çok düzensiz
Teemo07 bukaga 20 günlükken bıraktım ben. Saolsun 1-2 saate bir kendi uyanıyor agzını şapırdatarak 🤷🏻♀️😁 ben de onun sesine uyanıp kalkıyorum. suan 2 aylık.
Serrax Teemo07 bizimkinin de ilk uykusu öyle sadece maalesef. O da mama verdiğimde. Emzirdiğimde 1 saat sonra uyanıyor🤦🏼♀️
Mutluuuumandalina Bende doktor tavsiyesi ile 40 günlükten sonra hiç kaldırmıyorum kendisi ne zaman uyanırsa çok şükür şimdi kendisi 4 5 saat kesintisiz uyuyor gece sabaha karşı uyanıyor o zaman emziriyorum
Teemo07 Serrax bende yatırmadan önce emziriyorum. Ondan sanırım.. Max 2.5 saat ilk uykusu, sonrakiler 1 er saat..