Bilgenin_annesi31 Merhaba. Yarın ucak ile bır seyahat edıcez. Kızım 2 ay 18 gunluk doktor sıkıntı degıl dedı fakat yuksek basınctan kulagına bır sey olur mu tedırgın oluyorum. Sızler kac aylıkken basladı ucak maceralarınız??
Efsane01 Bilgenin_annesi31 oğlum 17 günlük bizde bugün uçak yolculuğu yapacağız doktorumuz sıkıntı olmadığını yapabileceğimizi söyledi ama yinede tedirginim kalkış ve inişte mama vereceğim inş sağlıkla evimize varırız🙏
Ndrg-12 Bilgenin_annesi31 biz uçak yolculuğu yaptık. Fakat mutlaka uçak kalkarken emzirin. Emmezse mama hazır edin. İlk kalkışta çok rahatsız ediyor basınç
Didem_AVCI93 Bilgenin_annesi31 bizde 7 aylik kizimla dun yaptik ucak yolculuğunu biraz ağlamasından başka hiç bi sıkıntı yaşamadık emziğini verdim ağzına emdi uçaktan inene kadar ama muhakkak yanınıza incede olsa bi battaniye alin uyuyup kalıyolar çünkü klimalar falan çarpmasın
buselidunya Bilgenin_annesi31 Biz de daha yeni uçak yolculuğu yaptık 6 aylık bebeğim. Emziriyorsanız uçuştan önce mutlaka emzirmeye çalışın benim fırsatım olmadı geç kaldığımızdan dolayı ama yanımda mama vs vardı öyle idare ettik sadece inişte biraz sıkıntı yaşadık sanırım sesten ve basınçtan dolayı o kadar ☺️
ftsdmrhn Didem_AVCI93 uçak uyku etkisi yapıyor mi araba gibi bizde ucucaz da naparim diye merak ediyorum
Serrax ftsdmrhn daha sessiz ve hareketsiz olduğu için bizde hiç uyku yapmazdı. Sadece memede uyurdu kızım bazen ama uyumadığı da çok olmuştur. 8 ay civarı uçuşumuz berbattı hele susturmak için kendimden geçmiştim🤦🏼♀️ Allahtan kısa sürüyor 1-2 saatte bitiyor
Teemo07 Bilgenin_annesi31 10 gum sonra ucacagız bizde. Hem de sadece oglum ve ben. Cok tedirginim. Daha 2 aylık. Emmeyle ilgili sorunlarımız var bu ara. sinirliyrken veya ağlarken kesinlikle ne meme ne biberon tutmuyor. Gaz sorunumuz da var. Bilemiyorum ne olacak
Zehrabaysan Bilgenin_annesi31 8aylık uçağa bindim pişman oldum hiç durmadı ama şükür kulaklarına bir şey olmadı.Uçak kalkarken ve inerken emzirin
Emine_eymen18 Zehrabaysan pandemi dönemin de çok kalabalık oluyor mu emzirmeden kastınız uçağa binmeden mi yoksa uçak için de mi 🙄