13 aylık olduk hayat zindan oldu bize. Hiç ama hiç bana düşkünlüğü yokken bir anda anneci oldu. Öyle ki babasını bile tanımıyor ona gitmiyor sevdirmiyor hatta benim yanımda görürse kıyametleri koparıyor. Evde babaanne dede hala ve amcaları var. Onlarada aynı şekilde hala hariç. Bir saniye durmaz onlarda. Birisi bırakın kucağına almayı yanlışlıkla dokunsun basıyor çığlığı. Tuvalete gidemez oldum ben odadan çıktığım an inletiyor feryat figan asla kucağımdan inmez sürekli sarılıp öpme modunda bir tek benle oynar bende yemek yer bende banyo yapar. Ama 1 ay öncesine kadar böyle değildi asla değildi. Kayınvalideme ya da görümceme bırakıp çarşı Pazara giderdim markete giderdim eşime bırakıp bağ bahçe yapardım aramazdı bile beni görünce gelmezdi kucağıma hatta. Yaşına girer girmez bir ayda böyle olması normal mi ? Nerde yanlış yaptım bu durumu nasıl düzeltebilirim ne olur yardım edin. Babasında uyurdu halasında uyurdu. Şimdi sadece bende uyur ve uyku diye bişeyde kalmadı asla ciddi manada saat başı uyanma modundayız. Normalde akşam 9 da yatar sabah 7-8 de kalkardı gece 1-2 kez uyanırdı. Şuan sabaha kadar oturduğumuz günler oluyor 😭😭😭