Benim geçenlerde göğüslerimin tam ortası içten yanıyordu, sonra sırtıma vurdu duramıyordum yerimde, stresten olabilir bu arada benim öyleymiş. O gece acile götürdi eşim ateş düşürücü ve ağrı kesici serum verdiler 2 adet çok şükür hemen geçti. Sonra aynı şey bidaha oldu hafifçe ve geçti duramayacak gibi olduğunuzda lütfen doktora gidin