İyi sabahlar aima bisey takildi benim hic sütüm yok kizlar 10 cc 20 cc bebegim mama ile besleniyor fakat bugun bir yakinim yardimiyla sut sagdik dedki sutun cok yagli kendisi ebe ne kadar dogru bilmem dediki belki kanallarin tam acilmamistir bazen yagli sutte olabilir bilemedim ondanmi sutum yok bu arada sutumu kendim sagdigimdada sagim makinasi yagli gibi geliyordu banada onceden