Ay vala heralde benim çocuktan daha çok red yaşayan bebek tanımıyorum yanlış anlamayın ama emmiyor diye hemen biberon vermeyin zaten o meme reddi yapıyor.inanın oğlum 2 aylıktı 8 saat aç kaldığını bilirim ama biberon vermedim ayakta evin içinde gezerek ilahi soylereyek emzirmeye çalışırdım uykudayken yada yani 1 yaşına kadar ne çektim Allah biliyor ama oes etmedim sütüm akıyodu artık dolaba sığmıyordu süt poşetleri emmiyordu çünkü emsede en fazla 5 dk ama pes etmedim şükür şimdi düzene girdi