Valla ben, her gün duş aldırıp yatırmaya başladım.beşiğinde bazen çok ağlıyor,bazen sadece mızırdanıyor.ama eninde sonunda 15 dakkaya kalmadan uyuyor.ama emzirip hemen yatırmayın,araya 10 15 dakka mesafe koyun öyle yatırın.Gerçi sizin çocuğunuz 8 aylıkmış,ben yeni başladım sayılır ve 4 buçuk aylık.beşiğine koyup pış pış yapın, eğer siz yaptıkça delicesine çığrınıyorsa odada çok kalmayın ve çıkın.Çünkü sizi gördükçe dediğini yaptırabilmek için daha da çok bağırıyor.siz odadan gidince otomatikmen dediğini yaptırmaya çalışacak biri kalmadığı için,ağlama ses tonu direk azalıyor ve kesilmeye başlıyor.Ayrıca başlangıcı eşinizin yapması daha doğru olur,zira sizi gördükçe başucunda ya meme istemek için daha çok ağlayacak,ya da kucağınıza almanız için. Çok aşırı ağlarsa 1 dakika kucağa alıp sakinleştirebilirsiniz,ama çok uzun sürmesin.sora tekrar yatağına koyun.çok ağlayacaktır ama bunun çoğu gözyaşı ağlaması olmuyor,daha çok istediğini yaptırabilirme bağırışı oluyor.Siz o kuralı çiğnerseniz de bi soraki uyku seansında daha da çok bağırıyor.onyüzden istisnalar dışında pek kural dışına çıkmamaya çalışın.