Alminazli Kızlar kızımın ateşi 37 buçuktu inmedi bi türlü bende akşam uyumadan calpol verdim 10 aylık bu arada şimdi uyuyo tekrar ölçtüm 38 buçuk olmus napmaliyim bisey diyin lütfen hastaneye mi gotirim uyandirip napim
Beyazkugu Alminazli ılık duş aldır canım benim oğlumda dün ateşlendi hasraneye götürdüm enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdı bence bi doktora götürün. Rabbim şifa versin inşallah 🤲
Elif_923 Alminazli canım öncelikle üzerini incelt sadece atlet kalsın, alnına eklem yerlerine ıslak bez koyabilirsin. Evinizde fitil varsa en etkili çözüm ağrı kesici ateş düşürücü fitil, yoksa pedifen şurupda iyi düşürüyor ateşi
Mevakemaleyna Alminazli ılık banyo yaptir kafasini yıkama vucuduna pamuk islat bez islat koy bacak arasi koltuk altina falan
Alminazli Yesillimon Hic dişi yok ve dünden beri cok mememi ısırmaya çenemi ısırmaya başladı ağzını acmio bakamiyorm göstermiyo
Alminazli Beyazkugu kaçta oğlunuzun ateşi benim kızımın hic dişi yok dişten şüphelendim ama oda olabilir
Mevakemaleyna Alminazli olabilir samagina sikistiriyorsa bide bogaz enfeksiyonu yapiyormus dis bende burda duydum bizde olmadi cunku gene de gidin bu dediklerimiz de ise yaramazsa
Mevakemaleyna Alminazli bir anda vucut isisi degistigi icin hemen geri yukselir diye atesli cocugun kafası yikanmaz vucudunu ilik suyla yika biraz bekle ölç baktin dusmedi bez isla koy vucuduna alnına baktin dusmuyor yada geri yukseliyor acile götür
MelekAnnesii Alminazli ılık duş aldırın en acilinden üzerine ince biseyler giydirin calpol verin tekrar yükselirse doktora götürün
nazlieylul Alminazli okadar yüksek ateşse enfeksiyondur diş değildir bence doktora gidin zaman kaybetmeyin enfeksiyon birden artıyo biz bu yüzden 14 gün hastanede yattık
Alminazli nazlieylul Kendilinden 37 ye düştü tekrar sabah 38 bucukta calpol verdim ılık duş aldırdım iyi çok şükür normale döndü