Kiziveannesii daha çok minik. Zorlamayın. Benim oğlum da 7,5 aylık, öğünlerde zaten bir kaç kaşık yiyor. Amac doyurmak değil tatması. Çok ısrarcı olursanız tepki geliştirir, hiç yemez. Sonra işte başlıyor anneler eline tv telefon verip, hipnotize ederek yedirmeye.
Haşlayın sebzeleri parmak boyutunda koyun önüne. Eline verin, ağzına götürmesi için teşvik edin. Yeni bir başlangıç yapın❤️