Kayram64 Kızlar bebişleriniz için hangi güneş kremini/ losyonunu kullanıyorsunuz? Kendim sebamed 50 faktör kullanıyorum bebişede 50 faktör istiyorum ama marka hangisi daha uygun olur bilemedim 🤷♀️
Hilalkaradeli Kayram64 bebekler için de var sebamed güneş koruyucu eczane de çalışan arkadaşlar fikir verebilir faktör ile ilgili bende sebamed alacağım
Kayram64 Hilalkaradeli evet her markanın kids olanı mevcutta işte ben markaya karar veremedim nivea mı sebamed mi krem mi losyon mu o açıdan sordum 😉
Kayram64 Tosbikella Tosbikella trukid güzel yorumlar mevcut bu olabilir belki 😊 sebamed kullandığım ürün o da olabilir mustela Ürünleri alerji yapıyor nedense 🤷♀️
Tosbikella Kayram64 doğal içerikli güzel eğer pahalı gelirse mustela veya incia markasına bakın derim
Tosbikella Kayram64 truekid açıkcası indirime baya giriyor hemen bak derim aşırı güzel suan bende kullanıyorum memnunum